Data e postimit: 2013-11-11 14:39:07
Lexime: 7712
jeta
Lloji: Ese informuese
Tema: mbroni se te sheroni
Autori: elmamema
Shkolla: world academy of tirane
Klasa: 6a
Qyteti: tirane
E-mail: memaesjana@yahoo.com


me duaj
te dua
me flit
te flas
me jep
te jap

Vepra te ngjashme
Autori: Serxho Preka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ME LEJO TE FLAS
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: vlora · Lloji: Ese argumentuese · Tema: me lejo te flase
me lejo te flas pa shtrengime sipas deshirave, qellimeve apo sipas aftesive te mija te te komunikuarit. Pse me mbani ne burg, apo duhet te kerkoj leje te flas! Une sdi te flas di vetem te shkruaj , po te tjeret pse i mbani ne burg! apo deshiron qe ti te j...
Autori: Jugerta plaku · Lloji: Poezi personale · Tema: Nena
Ne kete poezi do te flas me zemer eshte e rendesishme se formohet nje emer ne kete poezi do te flas me shpirte a e di se te te kam si drite? Emrin qe u...
Autori: ana · Lloji: Poezi kolone · Tema: te drejtat e njeriut
me ler te flas, jam dhe une njeri si ti kam dhe une te drejta ashtu si ti! sa do te doja te therrisja me ze te larte, por e di qe smund te shkoj me larg. ndoshta po sillem si i marre, por vdekja po pres te me marre. tani 70 jam, 50 vite burgosur k...
Autori: LEA · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: ME LEJO TE FLAS
Me lejo te flas ,pse me mundon !Eshte e drejta ime ajo qe me ben te bertas dhe cdo gje brenda meje ta zbras.Me lejo te flas ,pavaresisht deshirave dhe qellimeve. E cfare me pengon mua te flas?Ato ,ato gojet intriguese me gjuhe te helmuar;syte qe nuk me...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Ti vertet vlen
Mos harro se ti je e veqant Mos harro moter se sa do qe deshirojn qe dikush te perul, ti je e veqant thjesht emri Femer te ben te ndihesh e veqant mos lejo qe disa persona ta zhdukin forcen tende dhe ti ke drejt te flasesh, mos lejo askend te perul...
Autori: Anja · Lloji: Poezi personale · Tema: ndjenja e harreses
Eshte e kote qe un te flas Kur askush nuk me kupton Eshte e kote qe et bertas Kur askush nuk me degjon Nuk e di cfare duhet te bej Fjalet e mija te permiresoj A te fshihem A te dal ne drite? Pa me thuaj pak or mik Cfare duhet te bej Do e be...
Autori: Xhonalda Hysko · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "ME LEJO TE FLAS"
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe kane te drejte te flasin,kane nevoje per liri fjale.sot jemi ne nje shtet demokratik dhe me shume se kushdo,vemendja duhet te jete te njeriu,sepse ne njerez...
Autori: Adea Salihi · Lloji: Leter · Tema: Flas Me henen
Flas me henen ne erresiren e nates kur nuk shifen gjurmet e njeriut kur nuk mund askush ta pargjykoj heshtjen time i vetmi qe mund te me degjoj eshte Zoti dhe te vetmit qe i shoh jan hena dhe yjet per rreth saj ah sa kam per te folur, me dhimbjen e t...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Fjale te urta · Tema: atdheun
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S.Frashëri Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...
Autori: alesia kurti · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: fjale te urta
Ara ime varri im. LABËRI Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. KORÇË Atdheu është dhe. Kur ti shikon dike edhe ata të shikojnë ty* Valdrin Moorina Atdheu e nana nuk harrohen. TROPOJË Atdheu mbi të gjitha. VLORË Ai që lë arën e...
Autori: Anonim · Lloji: Ese filozofike · Tema: Heshtja
Heshtja e ka gjuhen e saj,ajo flet me shume se c'do britme qe do te shkaterronte dicka te bukur.Ajo eshte nje shumellojshmeri pergjigjesh brenda vetes,nje shumellojshmeri mendimesh.eshte mire te heshtesh,para se te veprosh,pasi kush nuk esht zot i mendime...
Autori: kasandra · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Fjalë të urta Shqiptare Atdheu është në rrezik atëherë kur njerëzit e padijshëm fillojnë të mendojnë se janë të dijshëm. Rrustem Haradinaj/Prishtinë Ara ime varri im. LABËRI Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. K...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Në Mundsh Të Duash Jeten Dhe Tè Luftosh Për Të Jetuar"
Harro ato që t'kan, harruar. Beso në ato që t'kan respektuar. Respekto ato që ,e kan merituar. Duaj atë qe t'ka dashuruar. Lumturo atë që lumturi t'ka dhuruar. Qëndroi pranë atij-asaj që Ty pranë t'ka qëndruar .Mos e Ul kokën pë...




Komentet e fundit!

Emri: bekim terziu
Email: bekimfadil@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com